viernes, 22 de noviembre de 2013

Objectius i les necessitats de Maslow

L'objectiu d'un anunci és aconseguir que acabem comprant fins i tot allò que no necessitem. Els principals objectius que volen aconseguir alhora de fer un anunci publicitari són: 
  • cridar l'atenció dels possibles consumidors.
  • despertar interès al consumidor pel producte que s'anuncia.
  • augmentar el desig per posseir el producte fins aconseguir que l'acabem adquirint.
Els missatges publicitaris no només ens venen productes sinó que també juguen amb els nostres sentiments i amb les nostres emocions, de manera que ens produeixen  unes necessitat concretes, conegudes com a les necessitats de Maslow.
  • Necessitats biològiques: Són les bàsiques, perquè estan relacionades amb la supervivència, però perden força quan ja estan satisfetes (fam, set, calor, fred higiene)
  •  Necessitats de seguretat: Apareixen un cop es satisfan les bàsiques. Ho són la necessitat de protecció, d’absència, de por, d’ordre, d’estabilitat, d’estructura.
  •  Necessitat de pertinença i amor: Sorgeixen en satisfer les del segon nivell. Ho són la necessitat d’afecte,d’integració i d’amistat 
  • Necessitat d’estima (estatus socials): Necessitats de respecte, de prestigi i de reconeixement.
  • Necessitat de autorealització: De donar impulsos a les capacitats individuals i de desenvolupament de la personalitat. 


No hay comentarios:

Publicar un comentario